T/r | Ko‘rsatkichlar | Amalga oshirilgan aniq ishlarning qisqacha ta’rifi, uning natijalari (samaradorligi), qo‘llanilayotgan shakli va uslubi, o‘tkazilgan mashg‘ulotlarning soni, o‘quvchilar qamrovining o‘rtacha soni | Reyting bahosi | ||
Maksimal ball | Faoliyat natijalariga ko‘ra qo‘yiladigan ballar | Ko‘rsatkichlar | |||
1. | O‘quvchilarning choraklik baholarining o‘rtacha qiymati | O‘qituvchi dars o‘tayotgan sinflardagi o‘�uvchilarning choraklik o‘rtacha baholari o‘zlashtirishning sifat (“4” va “5” baho) ko‘rsatkichi asosida aniqlanadi | 5 | 3 | Sifat ko‘rsatkichi umumiy o‘quvchilar sonining 56 — 70 foizini, shu jumladan, murakkab fanlar (ona tili, rus tili, chet tili, matematika, fizika, kimyo, biologiya) yo‘nalishlarida 56 — 65 foizini tashkil etganda |
4 | Sifat ko‘rsatkichi umumiy o‘quvchilar sonining 71 — 85 foizini, shu jumladan, murakkab fanlar (ona tili, rus tili, chet tili, matematika, fizika, kimyo, biologiya) yo‘nalishlarida 66 — 80 foizini tashkil etganda | ||||
5 | Sifat ko‘rsatkichi umumiy o‘quvchilar sonining 86 foizi va undan yuqorini, shu jumladan, murakkab fanlar (ona tili, rus tili, chet tili, matematika, fizika, kimyo, biologiya) yo‘nalishlarida 81 foizdan yuqorini tashkil etganda | ||||
2. | * “Fan olimpiadasi” va boshqa ko‘rik tanlovlar, musobaqalarning tuman (shahar) bosqichida o‘quvchisining ishtiroki | O‘quvchilarining olimpiada, tanlovlar, musobaqalar va boshqa tadbirlardagi ishtiroki va natijalari asosida baholanadi | 30 | 10 | Tuman (shahar) miqyosidagi olimpiada, tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashib, o‘quvchilari eng quyi g‘olib ko‘rsatkichining 55 foizidan yuqori natijalarni ko‘rsatganda |
20 | Tuman (shahar) miqyosidagi olimpiada, tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashib, o‘quvchilari eng quyi g‘olib ko‘rsatkichining 70 foizidan yuqori natijalarni ko‘rsatganda | ||||
30 | Tuman (shahar) miqyosidagi olimpiada, tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashgan o‘quvchilari 1-, 2-, 3-o‘rinlarni egallaganda | ||||
3. | ** Tanlov va boshqa tadbirlarda boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ishtiroki | Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining maktab miqyosidagi tanlov va boshqa tadbirlardagi ishtiroki natijalari asosida baholanadi | 30 | 10 | Maktab miqyosidagi tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashgan o‘quvchilari to‘plashi mumkin bo‘lgan maksimal ballning ulushi 55 — 70 foizni tashkil etganda |
20 | Maktab miqyosidagi tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashgan o‘quvchilari to‘plashi mumkin bo‘lgan maksimal ballning ulushi 71 — 85 foizni tashkil etganda | ||||
30 | Maktab miqyosidagi tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashgan o‘quvchilari to‘plashi mumkin bo‘lgan maksimal ballning ulushi 86 — 100 foizni tashkil etganda | ||||
4. | O‘qituvchi ish tajribasining ommalashtirilganligi | O‘qituvchi ish faoliyati maktab, tuman (shahar), viloyat va respublika miqyosida ommalashtiriladi (o‘qituvchining faoliyati baholash davriga nisbatan so‘nggi 3 yillikda ommalashtirilganligi) | 15 | 7 | Ish tajribasi maktab miqyosida ommalashtirilganda |
10 | Ish tajribasi tuman (shahar) miqyosida ommalashtirilganda | ||||
12 | Ish tajribasi viloyat miqyosida ommalashtirilganda | ||||
15 | Ish tajribasi respublika miqyosida ommalashtirilganda | ||||
5. | Pedagogik ish staji | Ta’lim muassasalaridagi pedagog xodimning ish stajiga qarab baholanadi | 10 | 4 | pedagogik ish staji 1 yildan 5 yilgacha |
7 | pedagogik ish staji 5 yildan 10 yilgacha | ||||
10 | pedagogik ish staji 10 yil va undan yuqori | ||||
6. | Sinf rahbarligi | Sinf rahbarligi yuklatilganligi | 5 | 0 | Sinf rahbarligi yuklatilmagan bo‘lsa |
5 | Sinf rahbarligi yuklatilgan bo‘lsa | ||||
7. | Malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi | Reja asosida | 10 | 0 | O‘z vaqtida malaka oshirish kurslarida qatnashmagan bo‘lsa |
2 | Malaka oshirish kurslari yakuniga ko‘ra yakuniy attestatsiyadan o‘ta olmagan va tegishli sertifikatga ega bo‘lmasa | ||||
10 | O‘z vaqtida malaka oshirish kurslaridan o‘tib, tegishli sertifikatga ega bo‘lsa *** | ||||
8. | Sinfdan tashqari ishlar | O‘quvchilarning dunyoqarashini kengaytirish, ijodkorlik va san’atga qaratilgan qo‘shimcha mashg‘ulotlar olib borish | 15 | 5 | Kreativlikni rag‘batlantirishga qaratilgan tadbirlarni (fotoko‘rgazmalar, hunarmandchilik, musiqa va teatr sahnalari kabi) tashkil etgan bo‘lsa |
10 | O‘quvchilarni fikrlashga o‘rgatuvchi va dunyoqarashini kengaytiruvchi, yangi ko‘nikmalar beruvchi qo‘shimcha mashg‘ulotlar (debat va hikoya qilish klublari, maktab radiosi/gazetasi/veb-sayti, axborot tahliliy mashg‘ulotlari) olib borsa | ||||
15 | O‘quvchilarni izlanishga undovchi ishlarni (iqtidorli va bo‘sh o‘zlashtiruvchi o‘quvchilar bilan qo‘shimcha mashg‘ulotlar o‘tkazish, nutq san’ati tadbirlari) olib borsa | ||||
9. | O‘qituvchining pedagoglik faoliyati bahosi | O‘qituvchining pedagogik faoliyatiga o‘quvchilar (o‘qituvchi dars beradigan sinflardagi o‘quvchilarning kamida 60 foizi o‘rtasida) va baholashda qatnashgan Kuzatuv kengashi a’zolari o‘rtasida o‘tkaziladigan so‘rovnoma natijalari (ijobiy fikrlari) asosida aniqlanadi | 5 | 0 | So‘rovnomada qatnashganlar Kengash a’zolari soniga nisbatan “ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 50 foizdan past bo‘lsa |
5 | So‘rovnomada qatnashganlar Kengash a’zolari soniga nisbatan “ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 50 foiz va undan yuqori bo‘lsa | ||||
5 | 0 | So‘rovnomada qatnashganlar o‘quvchilar soniga nisbatan “ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 60 foizdan past bo‘lsa | |||
5 | So‘rovnomada qatnashganlar o‘quvchilar soniga nisbatan “ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 60 foiz va undan yuqori bo‘lsa | ||||
MAKSIMAL BALL: | 100 |
T/r | Mezonlar | Maksimal ball | Faoliyat natijalariga ko‘ra qo‘yiladigan ballar | Ko‘rsatkichlar |
1. | Kutubxona bo‘yicha mutaxassislik ma’lumotiga ega bo‘lishi | 10 ball | 0 | Nomutaxassislar |
10 | O‘rta maxsus yoki oliy ma’lumotli mutaxassis bo‘lsa | |||
2. | Malaka oshirishdan o‘tganligi | 10 | 0 | O‘z vaqtida malaka oshirish kurslarida qatnashmagan bo‘lsa |
2 | Malaka oshirish kurslari yakuniga ko‘ra yakuniy attestatsiyadan o‘ta olmagan va tegishli ma’lumotnoma yoki sertifikatga ega bo‘lmasa | |||
10 | O‘z vaqtida malaka oshirish kurslaridan o‘tib, tegishli ma’lumotnoma yoki sertifikatga ega bo‘lsa | |||
3. | Kutubxonachi lavozimidagi ish staji | 20 | 5 | Kutubxonachilikka oid ish staji 1 yildan 5 yilgacha |
10 | Kutubxonachilikka oid ish staji 5 yildan 10 yilgacha | |||
20 | Kutubxonachilikka oid ish staji 10 yil va undanyuqori | |||
4. | Maktabda ehtiyojga ko‘ra darsliklar bo‘yicha buyurtmalarning to‘g‘ri shakllantirilganligi | 30 | 0 | Buyurtmalarni shakllantirishda 10 foizdan ortiq xatoliklar mavjud bo‘lsa va darsliklar bilan ta’minlanganlik 80 foizdan past bo‘lsa |
10 | Buyurtmalarni shakllantirishda 10 foizgacha xatoliklar mavjud bo‘lsa va darsliklar bilan ta’minlanganlik 80 — 89 foizni tashkil etsa | |||
20 | Buyurtmalarni shakllantirishda 5 foizgacha xatoliklar mavjud bo‘lsa va darsliklar bilan ta’minlanganlik 90 — 95 foizni tashkil etsa | |||
30 | Buyurtmalar to‘g‘ri shakllantirilgan va darsliklar bilan ta’minlanganlik 96 — 100 foizni tashkil etsa | |||
5. | O‘quvchilarning kutubxonaga jalb qilinishi | 30 | 10 | Har oyda umumiy o‘quvchilarning 1 foizdan 30 foizgacha jalb qilingan bo‘lsa |
20 | Har oyda umumiy o‘quvchilarning 30 foizdan 50 foizgacha jalb qilingan bo‘lsa | |||
30 | Har oyda umumiy o‘quvchilarning 50 va undan yuqori foizi jalb qilingan bo‘lsa | |||
MAKSIMAL BALL: | 100 |
T/r | Mezonlar | Maksimal ball | Faoliyat natijalariga ko‘ra qo‘yiladigan ballar | Ko‘rsatkichlar |
1. | Psixologiya bo‘yicha mutaxassislik ma’lumotiga ega bo‘lishi | 10 | 5 | Oliy ma’lumotli mutaxassisning (yoki qayta tayyorlovdan o‘tgan mutaxassis) sohadagi ish staji 1 yildan 5 yilgacha bo‘lsa |
10 | Oliy ma’lumotli mutaxassisning (yoki qayta tayyorlovdan o‘tgan mutaxassis) sohadagi ish staji 5 yil va undan yuqori bo‘lsa | |||
2. | Malaka oshirishdan o‘tganligi | 10 | 0 | O‘z vaqtida malaka oshirish kurslarida qatnashmagan bo‘lsa |
10 | O‘z vaqtida malaka oshirish kurslaridan o‘tib, tegishli sertifikat (hujjat)ga ega bo‘lsa | |||
3. | Sinfdan tashqari profilaktika, kasbga yo‘naltirish ishlarini olib borish hamda korreksion va rivojlantiruvchi mashg‘ulotlar | 45 | 15 | Korreksion-rivojlantiruvchi mashg‘ulotlarga muhtoj bo‘lgan o‘quvchilarni to‘liq qamrab olish yuzasidan ish olib borilganligi hamda 7-sinfdan interaktiv so‘rovnomalar o‘tkazish va shu asosda kasb-hunarga bo‘lgan qiziqishini aniqlanligi va ularning ma’lumotlar bazasi yaratilganligi |
30 | Emotsional-hissiy zo‘riqishlar, xavotirlik darajasi yuqori va o‘ziga ishonchi past bo‘lgan bolalar uchun korreksion-rivojlantiruvchi mashg‘ulotlar tashkil etish, o‘quvchilarni kasbga yo‘naltirish maqsadida seminar-treninglar hamda soha mutaxassislari bilan davra suhbatlarini o‘tkazganligi, shuningdek, kasbiy moyilligi bo‘yicha kelgusida aniq ishchi kasblar bo‘yicha professional ta’lim olishi mumkin bo‘lgan o‘quvchilar o‘rtasida kasbga yo‘naltirish ishlari olib borilganligi | |||
45 | Maktab bitiruvchilarini ta’limning keyingi bosqichiga to‘g‘ri yo‘naltirish yuzasidan o‘quvchilar va ularning ota-onalari o‘rtasida targ‘ibot-tashviqot ishlarini olib borganligi hamda ta’limning keyingi bosqichiga qamrab olish bo‘yicha statistik ma’lumotlar jamlanganligi, korreksion-rivojlantiruvchi mashg‘ulotlarga muhtoj bo‘lgan o‘quvchilarni, ota-onalar va pedagoglar to‘liq qamrab olingani va o‘quvchi-yoshlar o‘rtasida deviant xulq atvor ko‘rinishlarining (zo‘ravonlik, o‘z joniga qasd qilish, erta tug‘ruq) mavjud emasligi | |||
4. | Ijodiy ishlar | 20 | 10 | Konferensiya va seminarlarda ma’ruza yoki tezislar bilan ishtiroki (kamida 2-marta) |
20 | Ishlab chiqilgan metodik tavsiyalar hamda qo‘llanmalar yoki ilmiy maqola va tezislari chop etilganligi (kamida 2-marta) | |||
5. | Umumta’lim muassasasi Kuzatuv kengashi va o‘quvchilarning psixolog faoliyatiga bergan bahosi | 5 | 0 | So‘rovnomada qatnashganlar Kuzatuv kengashi a’zolari soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foizdan past bo‘lsa |
5 | So‘rovnomada qatnashganlar Kuzatuv kengashi a’zolari soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foiz va undan yuqori bo‘lsa | |||
5 | 0 | So‘rovnomada qatnashganlar Pedagogik kengash a’zolari soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foizdan past bo‘lsa | ||
5 | So‘rovnomada qatnashganlar Pedagogik kengash a’zolari soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foiz va undan yuqori bo‘lsa | |||
5 | 0 | So‘rovnomada qatnashgan o‘quvchilar soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foizdan past bo‘lsa | ||
5 | So‘rovnomada qatnashgan o‘quvchilar soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foiz va undan yuqori bo‘lsa | |||
MAKSIMAL BALL: | 100 |
___________ viloyati __________ tumani (shahri) _____-son maktabning _______________________ fani o‘qituvchisi ________________________________________ ning 20__-20 ___ o‘quv yilidagi faoliyatiga Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini rag‘batlantirishning direktor jamg‘armasini tashkil etish va uning mablag‘laridan foydalanish tartibi to‘g‘risidagi nizom asosida berilgan BAHOLAR | ||||
T/r | Ko‘rsatkichlar | Maksimal ball | O‘qituvchi faoliyatining qisqacha tasnifi | Faoliyat natijalariga ko‘ra qo‘yilgan ball |
1. | O‘quvchilarning choraklik baholarining o‘rtacha qiymati | 5 | ||
2. | *“Fan olimpiadasi” va boshqa ko‘rik tanlovlar, musobaqalarning tuman (shahar) bosqichida o‘quvchisining ishtiroki | 30 | ||
3. | **Tanlov va boshqa tadbirlarda boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ishtiroki | |||
4. | O‘qituvchi ish tajribasining ommalashtirilganligi | 15 | ||
5. | Pedagogik ish staji | 10 | ||
6. | Sinf rahbarligi yuklatilganligi | 5 | ||
7. | ***Malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi | 10 | ||
8. | Sinfdan tashqari ishlari | 15 | ||
9. | Kuzatuv kengashi a’zolarining o‘qituvchining pedagogik faoliyatiga bergan bahosi | 5 | ||
O‘qituvchi dars beradigan sinflardagi o‘quvchilarning o‘qituvchining pedagogik faoliyatiga bergan bahosi | 5 | |||
JAMI: | 100 |
Ishchi guruh raisi: __________________ __________ | |
Ishchi guruh a’zolari: __________________ __________, _________________ _______ ____________________ _________, ___________________ _______, _____________ ”; | |
“___________ viloyati __________ tumani (shahri) _____-son maktabning kutubxona xodimi ________________________________________ ning 20__ -20 ___ o‘quv yilidagi faoliyatiga Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini rag‘batlantirishning direktor jamg‘armasini tashkil etish va uning mablag‘laridan foydalanish tartibi to‘g‘risidagi nizom asosida berilgan BAHOLAR | ||||
T/r | Ko‘rsatkichlar | Maksimal ball | Faoliyatning qisqacha tasnifi | Faoliyat natijalariga ko‘ra qo‘yilgan ball |
1. | Kutubxona bo‘yicha mutaxassislik ma’lumotiga ega bo‘lishi | 10 | ||
2. | Malaka oshirishdan o‘tganligi | 10 | ||
3. | Kutubxonachi lavozimidagi ish staji | 20 | ||
4. | Maktabda ehtiyojga ko‘ra darsliklar bo‘yicha buyurtmalarning to‘g‘ri shakllantirilganligi | 30 | ||
5. | O‘quvchilarning kutubxonaga jalb qilinishi | 30 | ||
JAMI: | 100 | |||
Ishchi guruh raisi: __________________ __________ | ||||
Ishchi guruh a’zolari: _____________________ ____________, _______________________ ___________, ________________________ _______, ________________________ ___________________”; |
“___________ viloyati __________ tumani (shahri) _____-son maktabning psixolog xodimi ________________________________________ ning 20__ -20 ___ o‘quv yilidagi faoliyatiga Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini rag‘batlantirishning direktor jamg‘armasini tashkil etish va uning mablag‘laridan foydalanish tartibi to‘g‘risidagi nizom asosida berilgan BAHOLAR | ||||
T/r | Ko‘rsatkichlar | Maksimal ball | Psixolog faoliyatining qisqacha tasnifi | Faoliyat natijalariga ko‘ra qo‘yilgan ball |
1. | Psixologiya bo‘yicha mutaxassislik ma’lumotiga ega bo‘lishi | 10 | ||
2. | Malaka oshirishdan o‘tganligi | 10 | ||
3. | Sinfdan tashqari profilaktika, korreksion va rivojlantiruvchi mashg‘ulotlar | 45 | ||
4. | Ijodiy ishlar | 20 | ||
5. | Umumta’lim muassasasi Kuzatuv kengashi va o‘quvchilarning psixolog faoliyatiga bergan bahosi | 5 | ||
5 | ||||
5 | ||||
JAMI: | 100 | |||
Ishchi guruh raisi: __________________ __________ | ||||
Ishchi guruh a’zolari: __________________ __________, ____________________ _________, ___________________ _______, ____________________ __________ ”. |